PROJECT HIGHLIGHTS

Motorola oortjes

Meer dan 20 medewerkers staan tegelijk continu met elkaar in verbinding. Niet alleen vragen worden zo discreet en snel beantwoord, maar ook servicebuttons en sensoren zijn gekoppeld.

Servicebutton emballageband

Heeft de klant een vraag of opmerking dan kan deze bij Jumbo van Andel zich melden via de servicebutton bij de emballageband

Sensoren Embalageband

Is de emballageband voor 80% vol dan krijgen alle medewerkers met een oortje een spraakbericht dat de emballageband geleegd moet worden. Zo wordt de band snel en effectief geleegd alvorens deze vol is.

Als er een medewerker nodig was, dan riepen we dat om door de winkel.

“We hadden best een ouderwets systeem voor het oproepen van assistentie. Als er een medewerker nodig was, dan riepen we dat om door de winkel. Het kwam bovendien steeds vaker voor. Dat was erg onpersoonlijk, luidruchtig en zorgde voor veel onrust. Bovendien moesten klanten te lang wachten op hulp. Als supermarkt ga je het winnen als je je onderscheidt op klantvriendelijkheid. Onderscheiden op prijs is niet meer mogelijk, want
prijsverschillen zijn marginaal. Mensen willen prettig winkelen. Dus ik zocht naar een oplossing om de herrie en onrust in de supermarkt weg te nemen.

Via PEC Zwolle kwam ik in contact met Jaap Meijer van Orangewave. Ik raakte direct enthousiast over zijn oplossing: de oortjes, servicebuttons en de lichtsluis voor de emballage band.”Van Andel heeft zijn personeel oortjes gegeven en een servicebutton geplaatst bij de lege flessen- en krattenautomaat die buiten de winkel staat.

Klantevredenheid
Prettig winkelen
Snelheid
Discretie
0
Oortjes
0
Servicebutton + Lichtsluis Emballageband

“Wij zijn super tevreden en onze klanten ook

Heeft een medewerker hulp nodig, bijvoorbeeld als de band vol is, dan zwaait hij naar de servicebutton. De medewerkers krijgen dan via het oortje door dat er assistentie nodig is. Maar vaak is het niet eens nodig dat een klant hoeft te zwaaien. De emballageband heeft Comfective voorzien van een lichtsluis. Die geeft een seintje richting de oortjes van medewerkers als de band bijna bijna vol is. Zo voorkomt Jumbo Epe dat klanten moeten wachten. “Wij zijn super tevreden en onze klanten ook. We hadden dit systeem veel eerder moeten aanschaffen. Iedere supermarkt die klanttevredenheid voorop heeft staan doet er goed aan om een dergelijke oplossing in te zetten.”

  • Als supermarkt ga je het winnen als je je onderscheidt op klantvriendelijkheid
  • Onderscheiden op prijs is niet meer mogelijk, want prijsverschillen zijn marginaal
  • Mensen willen prettig winkelen. Dus ik zocht naar een oplossing om de herrie en onrust in de supermarkt weg te nemen.
Neem contact op