PROJECT HIGHLIGHTS

Servicebutton Slijterij

De slijterij is afgesloten middels een glazen deur, naast de deur is de servicebutton gemonteerd.

Servicebutton Servicebalie

Deze servicebutton staat stevig gemonteerd op de servicebalie waardoor deze onbemand kan blijven en toch een goede service geboden kan worden.

Servicebutton Embalageband

De Servicebutton is gemonteerd op de muur bij de emballageband. Heeft de klant een vraag of is de emballageband vol, dan meldt de klant dit via de servicebutton.

Servicebutton Broodafdeling

De servicebutton is staand gemonteerd bij de bakkerij. Heeft de klant assistentie nodig, dan meldt deze dat via de servicebutton.

Servicebutton Leveranciersingang

Leveranciers worden direct geholpen door de juiste medewerker door een servicebutton die buiten bij de leveranciersingang hangt.

“Wat betreft servicegerichtheid is de cirkel rond“

Staat een klant bij een tijdelijk even onbemande servicebalie, slijterij of broodafdeling, dan zwaait hij naar de servicebutton. Medewerkers krijgen een seintje in hun oortje. Degene die het dichtst in de buurt is komt direct. Voor het gemak is er ook een servicebutton bij de emballage automaat geplaatst in geval van storing.

Vlaar: “Wat betreft servicegerichtheid is de cirkel rond, de communicatie tussen medewerkers is enorm verbeterd door de oortjes en klanten zijn blij met de servicebuttons.De oortjes en servicebuttons van Orangewave vormen een klantvriendelijk en professioneel systeem dat goed is uitgevoerd. Ik kan het iedere supermarkt aanraden.”

Klanttevredenheid
Minder luidruchtig
Efficiency
Discreet
0
Verbetering klanttevredenheid
0
Servicebuttons

HET IS VEEL MINDER LUIDRUCHTIG IN DE WINKEL

Heeft een klant van Coop in Oldebroek hulp van een medewerker nodig, dan hoeft die daar niet lang op te wachten. Filiaalmanager Hans Vlaar heeft zijn personeel eind februari voorzien van oortjes en servicebuttons van Comfective die stille en snelle communicatie mogelijk maken. Hij vertelt over de ervaring.

“ We hadden hier vanuit de oude situatie deurbellen hangen op de plekken waar nu de servicebuttons zijn geplaatst. Drukte een klant op de bel, dan galmde dat door de winkel. Vervolgens werd een medewerker omgeroepen, wat door heel de winkel luid te horen was.Nu medewerkers oortjes dragen en de servicebuttons zijn geplaatst, is het veel minder luidruchtig in de winkel.”

Neem contact op