PROJECT HIGHLIGHTS

Servicebutton

Pick up point Komen mensen hun bestelling ophalen, dan
worden ze snel geholpen

Oortjes

Motorola oortjes inclusief headset voor groepscommunicatie

“Sinds de servicebutton in gebruik is, heb ik geen wachtklachten meer gehad”

PLUS ter Schure uit Giethoorn gebruikt sinds februari de servicebutton van Comfective. Die hangt bij het afhaalpunt van de supermarkt. Komen mensen hun bestelling ophalen, dan worden ze snel geholpen. Supermarktondernemer Willem Ter Schure deelt zijn ervaringen.
PLUS Ter Schure is de enige supermarkt in Giethoorn en heeft een groot assortimentwaaronder eigen gebakken brood en belegde broodjes.

 

Ook heeft PLUS een drogist, slijterij afhaal- en bezorgservice. Om de service richting klanten en het gemak voor medewerkers te vergroten, heeft PLUS Ter Schure de servicebutton en oortjes van Orangewave in gebruik genomen.

Klanttevredenheid
Medewerkers vinden het prettig
Rust op de winkelvloer
Discreet communiceren
0
Servicebuttons
0
Motorola oortjes

“Klanten hoor je enkel als iets niet goed gaat''

De installatie van de servicebutton en oortjes was binnen een dag gebeurd en het gebruik wees zich vanzelf voor medewerkers. Staat er een klant bij de deur, dan zwaait hij naar de servicebutton. De medewerkers krijgen via het oortje door dat er een klant bij de deur staat en kunnen onderling overleggen wie gaat helpen. Ter Schure: “Voorheen ging de bel, die voorin in de winkel niet te horen was. Daardoor kwam het voor dat klanten te lang moesten wachten of dat drie medewerkers tegelijk naar de deur liepen. Nu is dat voorbij, wat medewerkers als prettig ervaren.”

“Klanten hoor je enkel als iets niet goed gaat. Voorheen klaagden ze nog weleens als ze te lang moesten wachten. Sinds de servicebutton in gebruik is, heb ik geen klachten meer gehad van klanten die te lang moesten wachten.”

Meer weten? Neem contact op

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment