Functies

Supermarkt-scenario

Medewerkers
Klanten
Tab Content #3

Waar kunnen de servicebuttons geplaatst worden?

Retail

Buttons kunnen ingezet worden bij onbemande kassa's, bij servicebalies of de slijterij. Ook kan binnen supermarkten een integratie worden gemaakt met de flessenbandautomaat. Zo stuurt de flessenband automatisch berichten over de status van het apparaat naar de medewerkers.

Hospitality

Buttons bij een balie van een receptie, bij buffetten waar gasten zelf aan kunnen geven wanneer het buffet bijgevuld moet worden. Denk ook aan bij een deur die handmatig geopend moet worden door een medewerker. Verder kan de button geïntegreerd worden met allerlei systemen, meer weten? Lees dan: "Wat is een gateway?"

WArenhuizen

Buttons bij onbemande infopunten, bij pashokjes op een kledingafdeling. Magazijn voor het laden/lossen van goederen. Eigenlijk kan het geïntegreerd worden. met allerlei systemen, meer weten? Lees dan: "Wat is een gateway?"

overig

Bij zorginstellingen waar patiënten of bewoners om hulp kunnen vragen. Bij onderwijsinstellingen, bouwplaatsen, sportscholen of zwembaden. De button kan overal worden ingezet waar hulp gevraagd is.

Welk probleem lost het op?

Efficiënte werknemers
Medewerkers hoeven alleen te reageren wanneer nodig, wat hun primaire taken niet verstoort. Dit verhoogt de productiviteit en vermindert de werkdruk.
Directe hulpverzoeken
Door middel van een druk op de knop ontvangen medewerkers onmiddellijk een melding. Dit versnelt de communicatie en voorkomt dat klanten onnodig lang moeten wachten op hulp​​.
Snelle service
Met een druk op de knop ontvangen medewerkers onmiddellijk een melding, waardoor klanten snel geholpen worden zonder te hoeven zoeken naar een medewerker.
Kostenbesparing
Door de gerichte inzet van personeel kan dezelfde service met minder medewerkers worden geleverd, wat kostenbesparend werkt.
Verhoogde klanttevredenheid
Klanten ervaren minder wachttijd en betere service, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en herhaalbezoeken.
Personalisatie
De knoppen zijn aanpasbaar aan de huisstijl en behoeften van de locatie, van logo’s tot specifieke meldingen.

Integraties

Flessenband
De Orangewave servicebutton integreert naadloos met Tomra flessenbandautomaten. Onze gateway zorgt voor automatische meldingen naar werknemers wanneer de flessenband bijvoorbeeld 80% vol is. Dit voorkomt opstoppingen, minimaliseert wachttijden én stelt medewerkers in staat om tijdig in te grijpen zonder dat het ten koste gaat van de klantbeleving. Deze oplossing optimaliseert efficiëntie en klanttevredenheid in één systeem.
Huidig portofoonsysteem
De Orangewave servicebutton integreert direct met zowel bestaande als nieuwe portofoonsystemen van Motorola en Kenwood. Hierdoor zijn geen nieuwe portofoons nodig voor deze oplossing: medewerkers ontvangen meldingen eenvoudig op hun huidige apparaten. Deze integratie optimaliseert communicatie en klantbediening zonder extra investeringen in apparatuur.
meisje met portofoon in jumbo
Sensoren
De Orangewave servicebutton integreert eenvoudig met sensoren zoals brandalarmen, bewegingssensoren, temperatuursensoren en deurstatussensoren. Bij activatie ontvangen medewerkers direct meldingen op hun portofoons, wat snelle respons mogelijk maakt en veiligheid, onderhoud en klantservice optimaliseert in de winkelomgeving.
Hand voor hoverbutton coop
Orangewave logo
Hasselterdijk 20F
8043 PD Zwolle
info@orangewave.nl
+31 088 0203 203