Een klant bij de bakkerij heeft hulp nodig en houdt zijn hand boven een hoverbutton. Deze button verstuurt een signaal naar de gateway, die vervolgens een gesproken melding uitzendt naar de portofoons van de medewerkers:
“Er staat een klant bij de bakkerij.”
Medewerkers kunnen direct overleggen via hun portofoons om af te stemmen wie de klant gaat helpen. Zo wordt er snel gereageerd zonder dat de klant hoeft te wachten.
Wanneer de flessenband in een winkel voor 80% gevuld is, stuurt deze automatisch een signaal naar de gateway. De gateway zet dit signaal om in een gesproken bericht voor de medewerkers:
“De flessenband zit voor 80% vol.”
Ook in dit geval kunnen de medewerkers direct overleggen via hun portofoons en bepalen wie de flessenband gaat legen. Dit voorkomt opstoppingen en zorgt ervoor dat het proces soepel blijft verlopen.
Een leverancier die aankomt bij het laad- en losmagazijn drukt op een touchbutton. Dit activeert een melding die naar de portofoons wordt verzonden:
“Er staat een leverancier bij het magazijn.”
Medewerkers weten hierdoor direct dat er actie nodig is en kunnen onderling bespreken wie de leverancier gaat helpen.
Van te voren nemen wij contact met u op om het filiaal in kaart te brengen. Op basis hiervan bepalen we de optimale locaties voor de servicebutton(s) en gateway. De servicebuttons en gateway moeten altijd voorzien zijn van een stroomvoorziening.
Servicebuttons
De servicebuttons worden op strategische plekken geïnstalleerd mits hier een aansluiting mogelijk is met een stroomvoorziening. Voor servicebuttons met een wandmontage moet er in de muur geboord worden.
Gateway
De gateway wordt op een centrale plek in het filiaal gemonteerd, ook hier is het noodzakelijk dat er een stroomvoorziening aanwezig is.
Configuratie
Na het plaatsen configureren wij de gateway en koppelen deze aan de servicebuttons en portofoons.
Testen
We voeren uitgebreide tests uit om te controleren of het systeem naar behoren werkt.
Uitleg en training
We sluiten de installatie af met een korte uitleg voor de medewerkers. Hierin leggen wij uit hoe het systeem werkt, hoe de servicebuttons geactiveerd wordt en hoe je contact op kan nemen met ons wanneer het niet goed gaat.