Bij Jumbo van Andel in Epe hebben wij een slimme integratie gerealiseerd met de emballageband. Zodra de band voor 80% vol is, stuurt het systeem automatisch een gesproken bericht naar de medewerkers via hun portofoon, zodat deze tijdig geleegd kan worden.
Bij PLUS ter Schure in Giethoorn hebben wij de servicebutton geïnstalleerd om de klantbeleving te verbeteren. Wanneer een klant zijn bestelling komt ophalen en de knop activeert, ontvangen medewerkers direct een gesproken melding via hun oortje. Dit zorgt voor snelle, gecoördineerde service zonder onnodige wachttijden.
Bij COOP Vlaar in Oldebroek hebben we een systeem met servicebuttons en oortjes geïnstalleerd, zodat klanten snel hulp krijgen bij onbemande kassa's, de broodafdeling en de slijterij. Zodra een klant de knop activeert, ontvangt de dichtstbijzijnde medewerker een gesproken bericht in zijn portofoon en kan hij direct naar de onbemande plek gaan om de klant te helpen.