Jumbo

Jumbo van Andel | Epe

"We hadden dit systeem veel eerder moeten aanschaffen."
touchbutton bij flessenband jumbovan Andel manager

Onderscheiden op klantvriendelijkheid

We hadden best een ouderwets systeem voor het oproepen van assistentie. Als er een medewerker nodig was, dan riepen we dat om door de winkel. Het kwam bovendien steeds vaker voor. Dat was erg onpersoonlijk, luidruchtig en zorgde voor veel onrust. Bovendien moesten klanten te lang wachten op hulp. 

Als supermarkt ga je het winnen als je je onderscheidt op klantvriendelijkheid. Onderscheiden op prijs is niet meer mogelijk, want
prijsverschillen zijn marginaal. Mensen willen prettig winkelen. Dus ik zocht naar een oplossing om de herrie en onrust in de supermarkt weg te nemen.
“Wij zijn super tevreden, en onze klanten ook."

Een efficiënter filiaal

Heeft een medewerker hulp nodig, bijvoorbeeld als de band vol is, dan zwaait hij naar de servicebutton. De medewerkers krijgen dan via het oortje door dat er assistentie nodig is. Maar vaak is het niet eens nodig dat een klant hoeft te zwaaien. De emballageband heeft Comfective voorzien van een lichtsluis. Die geeft een seintje richting de oortjes van medewerkers als de band bijna bijna vol is. 

Zo voorkomt Jumbo Epe dat klanten moeten wachten. "Wij zijn super tevreden en onze klanten ook. We hadden dit systeem veel eerder moeten aanschaffen." Iedere supermarkt die klanttevredenheid voorop heeft staan doet er goed aan om een dergelijke oplossing in te zetten.
“Wij zijn super tevreden, en onze klanten ook."
Orangewave logo
Hasselterdijk 20F
8043 PD Zwolle
info@orangewave.nl
+31 088 0203 203
Voorwaarden
Algemene voorwaarden
Cookiebeleid
Privacybeleid
Winkelwagen ×

Geen producten in de winkelwagen.