“Wat betreft servicegerichtheid is de cirkel rond“
klantvriendelijk en professioneel
Staat een klant bij een tijdelijk even onbemande servicebalie, slijterij of broodafdeling, dan zwaait hij naar de servicebutton. Medewerkers krijgen een seintje in hun oortje. Degene die het dichtst in de buurt is komt direct. Voor het gemak is er ook een servicebutton bij de emballage automaat geplaatst in geval van storing.
Vlaar: “Wat betreft servicegerichtheid is de cirkel rond, de communicatie tussen medewerkers is enorm verbeterd door de oortjes en klanten zijn blij met de servicebuttons. De oortjes en servicebuttons van Orangewave vormen een klantvriendelijk en professioneel systeem dat goed is uitgevoerd. Ik kan het iedere supermarkt aanraden.”
"Ik kan het iedere supermarkt aanraden."
Klanten wachten niet lang
Heeft een klant van Coop in Oldebroek hulp van een medewerker nodig, dan hoeft die daar niet lang op te wachten. Filiaalmanager Hans Vlaar heeft zijn personeel eind februari voorzien van oortjes en servicebuttons van Comfective die stille en snelle communicatie mogelijk maken. Hij vertelt over de ervaring.
“We hadden hier vanuit de oude situatie deurbellen hangen op de plekken waar nu de servicebuttons zijn geplaatst. Drukte een klant op de bel, dan galmde dat door de winkel. Vervolgens werd een medewerker omgeroepen, wat door heel de winkel luid te horen was.Nu medewerkers oortjes dragen en de servicebuttons zijn geplaatst, is het veel minder luidruchtig in de winkel.”
"Ik kan het iedere supermarkt aanraden."