Plus

Plus ter Schure | Giethoorn

"Sinds de servicebutton in gebruik is, heb ik geen wachtklachten meer gehad"
touchbutton bij magazijn plusWillem ter Schure

Vergroten van klantbeleving

PLUS ter Schure uit Giethoorn gebruikt sinds februari 2021 de servicebutton van Comfective. Die hangt bij het afhaalpunt van de supermarkt. Komen mensen hun bestelling ophalen, dan worden ze snel geholpen. Supermarktondernemer Willem Ter Schure deelt zijn ervaringen.
PLUS Ter Schure is de enige supermarkt in Giethoorn en heeft een groot assortiment, waaronder eigen gebakken brood en belegde broodjes.

Ook heeft PLUS een drogist, slijterij afhaal- en bezorgservice. Om de service richting klanten en het gemak voor medewerkers te vergroten, heeft PLUS Ter Schure de servicebutton en oortjes van Orangewave in gebruik genomen.
"Klanten hoor je enkel als iets niet goed gaat"

Snelle installatie

De installatie van de servicebutton en oortjes was binnen een dag gebeurd en het gebruik wees zich vanzelf voor medewerkers. Staat er een klant bij de deur, dan zwaait hij naar de servicebutton. De medewerkers krijgen via het oortje door dat er een klant bij de deur staat en kunnen onderling overleggen wie gaat helpen. Ter Schure: “Voorheen ging de bel, die voorin in de winkel niet te horen was. Daardoor kwam het voor dat klanten te lang moesten wachten of dat drie medewerkers tegelijk naar de deur liepen. Nu is dat voorbij, wat medewerkers als prettig ervaren.”
"Klanten hoor je enkel als iets niet goed gaat"
Orangewave logo
Hasselterdijk 20F
8043 PD Zwolle
info@orangewave.nl
+31 088 0203 203
Voorwaarden
Algemene voorwaarden
Cookiebeleid
Privacybeleid
Winkelwagen ×

Geen producten in de winkelwagen.